81
مـآ هي اصعــب مشــكله وآجهتك في عمل ســيرفر [حرب التتـآر]




بــ س ـــم الله الرحمن الرحــيم 
اليوم موضـعنــآ الحصري في مدونه ..حرب التتار
مــآ هي ..المشــكله التي وآجهتك في عمل ســيرفر ..!
المشـآكل كثير وقليلـآ من نجد من يقول لنـآ حل .. 
لآكن مدونه حرب التتار لــيست مثل كل الموآقع  فقط ضع استفسـآرك وسيتم آلحل فورآ .. في خــلآل اقل من يوم
كــيف اضع مشكلتي .. 
تحت هذآ الموضوع سوف تلقـى < ضع تعليق او اضف تعليق وسوف تلقى تحتها مكــآنــآ للكتــآبه اكتب مشكلتلك 
مــلآحظة يمكنك وضع تعلـيق بدون تسجــبل ..
طــيب مــآّآ اضع ,,
ضع رآبط موقعك + صوره من المشكله .. 
وبــآلتوفيق كل مــآ ارجــآه ان تستفيدوآ ..,


ـم ايقاف موضوع مؤقتا
وشكرا ...

81 التعليقات:

غير معرف يقول...

ملف الباسورد ملول 100%

O.AZ يقول...

استبدل الملف بهدا
viewFile = "password.phtml";
$this->contentCssClass = "activate";
}

public function load( )
{
parent::load( );
$m = new PasswordModel( );
if ( $this->isPost( ) && isset( $_POST['id'] ) && isset( $_POST['email'] ) && is_numeric( $_POST['id'] ) )
{
$playerId = intval( $_POST['id'] );
$email = $_POST['email'];
$this->pageState = $m->isPlayerIdHasEmail( $playerId, $email ) ? 3 : 2;
if ( $this->pageState == 3 )
{
$name = $m->getPlayerName( $playerId );
$newPassword = substr( md5( dechex( $playerId * mt_rand( 10, 100 ) ) ), mt_rand( 1, 5 ), 7 );
$n = dechex( hexdec( $newPassword ) ^ hexdec( substr( md5( $name ), 2, 7 ) ) );
$link = WebHelper::getbaseurl( )."password.php?id=".$playerId."&n=".$n."&c=".substr( md5( dechex( $playerId ).$name."666" ), 7, 7 );
$to = $email;
$from = $this->appConfig['system']['email'];
$subject = forget_password_subject;
$message = sprintf( forget_password_body, $name, $name, $newPassword, $link, $link );
WebHelper::sendmail( $to, $from, $subject, $message );
}
}
else if ( isset( $_GET['id'] ) && is_numeric( $_GET['id'] ) )
{
$this->playerId = intval( $_GET['id'] );
$this->pageState = $m->isPlayerIdExists( $this->playerId ) ? 1 : 0 - 1;
if ( isset( $_GET['n'] ) && trim( $_GET['n'] ) != "" && isset( $_GET['c'] ) )
{
if ( $this->pageState == 1 )
{
$name = $m->getPlayerName( $this->playerId );
if ( trim( $_GET['c'] ) == substr( md5( dechex( $this->playerId ).$name."666" ), 7, 7 ) )
{
$newPassword = dechex( hexdec( $_GET['n'] ) ^ hexdec( substr( md5( $name ), 2, 7 ) ) );
$m->setPlayerPassword( $this->playerId, $newPassword );
$this->pageState = 4;
}
else
{
$this->pageState = 5;
}
}
else
{
$this->pageState = 5;
}
}
}
$m->dispose( );
}

}

require( ".".DIRECTORY_SEPARATOR."app".DIRECTORY_SEPARATOR."boot.php" );
require_once( MODEL_PATH."password.php" );
$p = new GPage( );
$p->run( );
?>

غير معرف يقول...

انا عامل سيرفر حرب تتار على استضافه مجانيه مشكلتى انى بعد ما رفعت الاسكربت و قاعدة البيانات و عدلت ملف الكونفج و كل حاجه اما ادخل ع السيرفر اكتب اليوزير نيم يقولى غير موجود و لو جيت اسجل يؤلي السيرفر ممتلئ وعد اللاعبين فاضى

و ده رابط السيرفر
http://tataradventure.000a.biz/tatar/login.php






O.AZ يقول...

المشكلة ان سكيربت ناقصلو ملفات (لاتوجد قاعدة) او لم يسطب
الحل عندنا انشاء الله
ده سكربت زي السكربت تبعك
http://tatarxwar.blogspot.com/2012/11/v7.html
كيفية تسطيب او رقم تثبيت
خش على ملف كونفقةconfig.php
'installkey' => 'xxxxxx'
شوف ئيه مكتوب مكاني xxxxx انسخو
وحطو في اخر رابط كده

http://tataradventure.000a.biz/tatar/index.php?xxxxxxxxxxx
لا تنسى تغير xxx برقم تثبيت الي عندك وشكرا

اما بنسبة لعضوية الادمن ان لم توجد
سجل كعضو عادي ومن ثم خليه ادمن

Unknown يقول...

انا عدلت ملف الكونفج وخليت
'installkey' => 'elmesalmy'

و كتبت الرابط ده
http://tataradventure.000a.biz/tatar/index.php?elmesalmy
و بعدين ضغط انتر
لكن للاسف مش اتغير حاجه ودنتها المشكله لكن انا هارفع السكربت بتاعك و اجرب من الاول يمكن يكون الغلط فى الاسكربت بتاعى معلش اصل انا اول مره فى حياتى اعمل سيرفر
ومشكور على اهتمامك و ردك السريع جداااا

O.AZ يقول...

شكرا لردك الجميل اخي كريم
اي مشكلة انا تحت امرك

Unknown يقول...

تمام انا عرفت ايه المشكله اللى عندى كنت كاتب الdatabase بملف الكوتفج غلط و مشكور مره تانيه لاهتمامك

O.AZ يقول...

لا شكر على واجب اخي
وانا تحت الخدمتكم دائما

غير معرف يقول...

ممكن تعلمني كيف ارفع الملف للموقع وكيف اشغل السكريبت

غير معرف يقول...

انا كنت عايز اعرف ازاى احجب بعض الاكواد
عشان ما حدش يسجل باسم مخفى او يخرب السيرفر

O.AZ يقول...

للحجب الاكواد (تسجيل بسم مخفي او تخريب سيرفرات)
هو بستبدال ملف register.php باخر مرقع الثغرة
وهدا نوع من الملفات لا يوجد في مدونة او في اي موقع اخر
(يوجد فقط في سكيربتات المدفوعة اي اتي تشتريها بفلوس)

ادا وجد الملف سيتم اضافته للمدونة مباشرة

غير معرف يقول...

لو سمحت انا كنت بظبط فى ملف الميتا تاج بس مش عارف اظبط سرعة الانتاج لان فى ملف الميتا اللى عندى سرعة اللعبه مش مربوطه بسرعة الانتاج و ازاى اعدل على سرعة ارسال الجنود وشكرا مقدماا

O.AZ يقول...

ممكن اسم السكربت او نسخة الي انت رفعتها
عشان اساعدك¨¨
وشكرا

غير معرف يقول...

لو سمحت انا كنت عايز قاعدة البيانات بتاعة سكبت حرب التتار TATARV7 ضرورى

غير معرف يقول...

ممكن تساعدنى انا مره واحده لما جيت ارد على رساله جاتلى بالسيرفر لقيت الكيبورد مش بيكتب حاجه و فيه عضوين تم حظرهم تلقائي و مكتوب فوق عند قراءة الرسائل فقط


Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Unknown modifier 'c' in /home/u590088619/public_html/tatar/app/model/wordsfilter.php on line 0

و مش فاهم المشكله فى ايه و مش عارف كمان اخش على php my admin
انا نسخة السكربت بتاعى tatarv7

O.AZ يقول...

السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته

اخي انا لا انصح بالنسخة ده

لعدة اسباب وهي

تعدد عضويات = حضر تلقائي

لو انت دخلت لحاس حد حتا لو من لوحة تحكم = حضر لحساب العضو

اما لمشكلة
Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Unknown modifier 'c' in /home/u590088619/public_html/tatar/app/model/wordsfilter.php on line 0

فهو ينقضه ملف
اضنه wordsfilter.php يعني السكربت مش كامل

اما مشكلة عدم دخول لphp my admin

فكود الي انت حطيتو في ملف الكونقفة مش مطابق

اتمنا اني ساعدتك


غير معرف يقول...

طب انت شايف ايه احسن نسخه بس عايز لوحة التحكم تكون بقرية الادمن زى v7


غير معرف يقول...

انا منين احمل البيانات وكيف ارفعها على ال file zilla ???!!!!?!?!?!

غير معرف يقول...

بس ماعرف شنو هي
انا ركبت القاعده وكل شي
بس هذه المشكلم
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/u567075276/public_html/dborr/app/mywidgets.php:1) in /home/u567075276/public_html/dborr/app/mywidgets.php on line 21
lممكن حل هذه المشكله

O.AZ يقول...

انت جربة تسطيب العبة

كيفية تسطيب او رقم تثبيت
خش على ملف كونفقةconfig.php
'installkey' => 'xxxxxx'
شوف ئيه مكتوب مكاني xxxxx انسخو
وحطو في اخر رابط كده

http://tataradventure.000a.biz/tatar/index.php?xxxxxxxxxxx
لا تنسى تغير xxx برقم تثبيت الي عندك وشكرا

اما بنسبة لعضوية الادمن ان لم توجد
سجل كعضو عادي ومن ثم خليه ادمن

غير معرف يقول...

مرحبا

غير معرف يقول...

انا عندى مشكله و مش عارف احلها فى واحد من الاعضاء كلمنى و قلى ان الماديليات مش ظهره عنده هو قالى التعبير ده بالظبط medal held و تقريبا المشكله دى مع ناس كثير بالسيرفر و مش عارف اعمل ليهم ايه

O.AZ يقول...

السكيربت او نسخه الي انت استعملتها مفيش مداليات فيها او ان الملف medal held خربان او غير موجود اصلا
مش مشكلة غير النسخة
لو انت رافع العبة على استضافة مجانية خليها مش مشكلة المداليات مش مهمة كثير

Unknown يقول...

اخووي لو سمحت ابي حل للمشكله هذي

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /home/u706492918/public_html/ksa-Mstkn/app/config.php on line 5

Unknown يقول...

اخوي لو سمحت ابي حل لهذي المشكله

Unknown يقول...

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /home/u706492918/public_html/ksa-Mstkn/app/config.php on line 5

O.AZ يقول...

اخي رحمني العتيبي
يوجد مشكلة في ملف config.php يوجد خطئ في احد بياناته بتوفيق

Unknown يقول...

طيب اخوي سجلت وسويت سيرفر بنسخه دبور 5

في الصفحه ارئيسيه يجيني هذا الكلام

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21



سجلت بحساب جديد ولما سويت تسجيل دخول جاني


Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/components.php on line 0

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/lib/webservice.php on line 0

Unknown يقول...

كتبت كلمه تسطيب اللعبه

وجاني

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php on line 21

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/u115736561/public_html/dboorV5/app/mywidgets.php:1) in /home/u115736561/public_html/dboorV5/lib/webservice.php on line 0



اخوي والله ابي السيرفر ضروري وفي ناس تستناه

حتى لو اعطيك الباسوردات وانت تركيب او تسوي اي شي

بس ابيه يشتغل مع لوحه التحكم

Unknown يقول...

مع العلم جربت نسخه tatarv7 و dboorv3 و dboorv4 و dboorv5

وسخه من واحد سعودي ما اتذكر اسمها ونسخه elmajmy او قريبه من ذي

وكلها يطلع لي كلام بس الاحس هي دبور 5 بس للاسف ما اقدر ادخل وولا اقدر

اسجل دخولي

Mrsplash يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوي الكريم انا عندي مشكله

http://glorywar.ta4a.info/Glory
هذا السيرفر ادخلوا وشوفو ايش المشكله وارجوا الحل للي عنده الحل لاهنتم :(
المشكله يقولي session time out Mywidges.php at line 21
انا سويت
http://glorywar.ta4a.info/Glory/index.php?xxxxxxx
سطبتو + xxx= تعريف التسسطيب اللي موجود بالكونفج
ولا تغير ارجوا من اللي يعرف لايبخل
لو تقدرون تحطون الاجابه على ask.fm/Mrsplash

Unknown يقول...

سلام عليكم

مرحبا كيف حالك

انا تعبت وانا احاول سد تغرة باسورد
لو اضفت هدا رابط password.php?id=1&n=a7c3c79&c=04968f3
الى رابط سيرفر راح يتغير باس ادمن ولو حدفت ملف password.php
او password.phtml لن استطيع استعادة كلمة سر فى حالة فقدانها
هل هناك طريقة لترقيع ملف بدون حدفه ؟؟

O.AZ يقول...

استبدل الملفpassword.phtml بده اخي

ملف password.phtml مرقع 100%
http://tatarxwar.blogspot.com/2012/11/passwordphp.html

O.AZ يقول...

اخويا Mrsplash

لازم سيرفر يتسطب

O.AZ يقول...

اخويا رحمني العتيبي

ممكن رابط السيرفر عشان اساعدك

غير معرف يقول...

السلام عليكم ,,,

اخي الكريم شكراً لك على ما تبذله من جهود ,,,

وهذا إن دل يدل على خلقك و الله يوفقك إن شاء الله ,,,

سؤالي أخي الكريم :

في تقرير النهب تذهب لا أعلم إذا كان خطأ أو شيء طبيعي ,,,

لا تتوزع الخسائر بين الجنود إنم يتم قتل كل الجندي أول ثم الفرسان ,,,

وهل هناك حل لهذه المشكله و شكراً لكم ...

Unknown يقول...

لو سماختو انا كتبت هنا وحد مسحها مش عارف لية لو سماحتو عاوز حد يساعدنى فى انشاء لعبة مثل حرب التتار

O.AZ يقول...

اخي Ahmed Sayed
شرح الاول1
http://tatarxwar.blogspot.com/2012/09/blog-post_9226.html

لو مش فاهمو
شرح 2
http://tatarxwar.blogspot.com/2012/09/blog-post_9226.html

واي مشكلة انا حاضر


شباب الموقع للبيع
للاستفسار
http://tatarxwar.blogspot.com/2013/01/blog-post_28.html

O.AZ يقول...

بخصوص توزيع الخسائر كل سكيربتات او نسخ المجانية فيها العيب ده

شوفلك سكيربت مصمم

O.AZ يقول...

اسف لتاخير على رد على استفساراتكم

----------------------------------
شباب الموقع للبيع
للاستفسار
http://tatarxwar.blogspot.com/2013/01/blog-post_28.html

Unknown يقول...

كيبر وخضرتك ممكن تقولى مةقع استضافة ولوحة التحكم وقاعدة البيانات اعملهم ازاى

O.AZ يقول...

اخي
Ahmed Sayed

بكرى انشاء الله هحط شرح بصور
لان صعب تفهمو بالكتابة فقط
ارجو الانتضار لبكى وشكرا


شباب لو حد عاوز يشتري مدونة يليت تدلوه عندي
شباب الموقع للبيع
للاستفسار
http://tatarxwar.blogspot.com/2013/01/blog-post_28.html

Unknown يقول...

ماشى بس ياريت الشرح يبقى على استضاة شغالة وموجودة عشان اقدر اعمل زى اللى موجود فيها بالظبط
وانتا هتبيع المدونة بفلوس ولا لازم عضوية فى اللعبة دية

غير معرف يقول...

السلام عليكم

أنا عندي سكربت tatarv7
بس في بالسكربت عيب و هو الحضر التلقائي للتعدد العضويات
ممكن حل للمشكلة

O.AZ يقول...

على حد علمي ماعندو حل
بس لوح حد اتحضر يمكنك فك الحضر عليه من قاعدة

غير معرف يقول...

أنا بدور عن حل لإني راح أعطي السيرفير لصديقي بدون ما أعطي كلمة سر القاعدة

و على كل حال شكرا على الرد

Unknown يقول...

السلام عليكم
اخوي انا عندي مشكلة في لوحة التحكم
لما اسجل دخولي في لوحة التحكم ما اقدر ادخل غلى التعديلات في الاعضاء و لا القرى و لا اي شي
و شكرا

غير معرف يقول...

مايا

http://tatardoom.nazuka.net/dboorV4/index.php

لو سمحت اخي تشوف وين المشكلة عندي

والادمن مو راضي يدخل مع اني عملت الخطوات صح

شكرا

egygamer يقول...

السرفر بة خمس قبائل أوكي المشكلة هو التسجيل بالهوت ميل فقط للأسف أنة لا يسجل بالياهو ما الحل ؟

Unknown يقول...

عندى مشكلة بالخريطة

الخريطة مش كاملة اعمل ايه ؟

Unknown يقول...

لو سمحت انا عندى الحريطة مش كاملة

بليز قلى ازاى اخليها كاملة زى السيرفرات العادية

غير معرف يقول...

حبيبى انا عندى مشكلة بالخريطة مو كاملة شو الحل ؟

غير معرف يقول...

السلام عليككم و رحمة الله و بركاته

أخي الكرييم والله العظيم و الله يشهد على كلامي أني أحبك في الله و أقدر مجهودك الذي بذلته و قد استفدت منك الكثيير و اتابع مدونتك من فتررررة طووويلة ججداً

و عندي مشكلة ما أقدر أتفاهم معك فيها هنا لو عندك هوتميل أو فيس بوك أوأي شي آخر غير الياهو و السككايبي و أرجو انك تسسساعدني


abood.558@hotmail.com

و شككراً ...

أخوك عبدالله العنزي

O.AZ يقول...

mostafa balaha اخي

يوجد ملف اسمو map هو مسؤول عن خريطة

استبدله

O.AZ يقول...

اخي عبدالله العنزي

ضع هنا فيسبوك تبعك وسيتم تواصل معك

O.AZ يقول...

اسف لعد مردي المبكر
ولله كنت مشغووول

Unknown يقول...

انا مصطفى بلحة

طب ممكن لو سمحت تجبلى ملف map كامل

egygamer يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
أخي العذيذ يوجد علي سرفري 11 لاعب منهم 3 الأن يلعبون و جاء لي هذا العطل Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/u550856609/public_html/app/boot.php on line 22 Too many connections

أتمني أن تحل لي هذة المشكلة

egygamer يقول...

أخي العذيذ يأتي لي مشكلة cpu limit exceeded ما هو حل هذة المشكلة الصعبة جدااااااااااا هذة

و مشلكة أخري Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/u550856609/public_html/app/boot.php on line 22 Too many connections
حين السرفر كلة فية 11 لاعب و الموجودين في السرفر حالا 3

و في مشكلة أكبر أريد حماية سرفري من الهاكرز و الثغرات في سوق المحاربين و خلافة هذة هي نسختي 9- نــسخة حرب التتـآر 10 قـبـآئل ~~!
بها تغرات أتمني حلهم و أن ترد علي بليززززززززززززززززززززززززززز

Unknown يقول...

اخى sameh bebo انا عندى حل كل الثغرات بس عايز ملف الخريطة تكون كاملة لو عندك نبدل

غير معرف يقول...

انا عامل سيرفر حرب تتار على استضافه مجانيه مشكلتى انى بعد ما رفعت الاسكربت و قاعدة البيانات و عدلت ملف الكونفج و كل حاجه اما ادخل ع السيرفر اكتب اليوزير نيم يقولى غير موجود و لو جيت اسجل يؤلي السيرفر ممتلئ وعد اللاعبين فاضى

و ده رابط السيرفر
http://tr4vi4n.arabhost.us/index.php

O.AZ يقول...

جربت تسطبو ؟

غير معرف يقول...

حبيبى ليش ما رديت على ؟

انا مصطفى بلحة

O.AZ يقول...

اي نسخة عندك من حرب تاتار ؟

غير معرف يقول...

انا مصطفى بلحة

نسخة حرب التتار v7 و عندى كل النسخ

بس انا عايز الملفات اللى تكمل الخريطة لأى نسخة

O.AZ يقول...

استخدم نسخة TaTar-Gold
فهي الافضل وخريطتها مكتملة

غير معرف يقول...

^_^

Unknown يقول...

لو سمحتو انا حملت كل السكربتات بما فيهم تاتار جولد ولكن الخريطة غير مكتملة ارجوا المساعدة

Unknown يقول...

الســلآلآم عليكم ..... كيفكم ..؟؟ عسـآآكم بخيــر ..

عشان لا اطول عليكم ..

هاذي مشكلتي هاذي :: http://im38.gulfup.com/pP0JF.png

وهاذا يالغالي ملف الكونفج حقي :: http://im42.gulfup.com/Hl6c5.png

... فياريت تبلغوني ويين المشكله بالظبط واكوون لك شآآكــر ..

غير معرف يقول...

مشكلة في عدم قدرة احتلال الواحات وهذه صورة

http://i77.servimg.com/u/f77/15/13/72/43/fffff10.png

عبدالرحمن يقول...

ابي افضل سكربت حرب التتار مجاني وبدون اخطاء ؟؟

عبدالرحمن يقول...

اخوي انا ركبت سكربت التتار المطور اللي هنا http://tatarxwar.blogspot.com/2013/01/blog-post.html

ممكن طريقة التركيب + عندي مشكله فيه مدري التركيب اللي مسويه صحيح ام لا

رابط السيرفر http://tatar4x.allalla.com/x1/ المشكله هي مع mysql

مو راضي ينفع مع اني معدل على الconfig

غير معرف يقول...

أخوي أحمد المشكلة مو بالسكربت المشكلة بقاعدة البيانات لازم تكون كاملة

غير معرف يقول...

السلام عليكم

انا عندي مشكله بلوحة التحكم تولز هوست

كل لما اضغت علي القري او الرسائل او الاعضاء ما ينتقل من الصفحه؟؟؟

المشكله الاخري
كيف انزل التتار باللعبه؟؟؟؟

yesser1 يقول...

أنا أملك مشكل و لم اتمكن من حله، لو ممكن

ضفني في السكايب : yessin.cridtiano

و لو حلتلي المشكل مستعد أعطيك فلوس

لأني محتاج مساعدة أكيد لعمل سرفير خاص

بصفحتي : https://www.facebook.com/TunisianGamersTV

yesser1 يقول...

أنا أملك مشكل و لم اتمكن من حله، لو ممكن

ضفني في السكايب : yessin.cridtiano

و لو حلتلي المشكل مستعد أعطيك فلوس

لأني محتاج مساعدة أكيد لعمل سرفير خاص

بصفحتي : https://www.facebook.com/TunisianGamersTV

غير معرف يقول...

اولا مشكور اخوي على المساعدات اللي تقدمها


انا عندي مشكلتين :


الاولى اسم اللعبة : يطلع ؟؟؟؟؟؟ استفهامات مع العلم اني حاولت اغيرها اكثر من مرة

المشكلة الثانية : ماعندي مخزن حبوب كبير ليه ؟

ADMIN يقول...

نسخة تاتار قولد لا تحتل الواحات ما الحل

غير معرف يقول...

اخى جزيت خيرا نسيت باسورد الأدمن ومافى انشاء كلمة سر بس انا اسمع ان الباس بتعدل من القاعدة ممكن تعطينى الحل

غير معرف يقول...

السلام عليكم اخى اريد حل لمشكله سوق المحاربين عندى سعر المشاة 0.01 ولكن اذا اشتريت جنود اقل من واحد ذهبه الجنود تطلع دون اى تكلفه ذهب اريد حل مشكله كسر الذهب بحيث مثلا لو الذهبه الوحده تطلع الف دهبه وانا جيت اطلع 500 دهبه بتطلع بدون تكلفه دهب فانا اريد لو نعمل طريقه تخلى ادنا شراء يكون تكلفته واحد دهبه يعنى حتى لو طلعت جندى واحد تكون واحد دهبه يعنى اختصار للموضوع
عوز حد ادنا لشراء يكون واحد عشان المشكله تنحل

- I'm proffesional يقول...

ياليت تعمل شرح كيف اسوي سيرفر ياليت

 
كل حقوق محفوضة مدونة حرب تاتار
حرب تاتار © 2012 | عودة الى الاعلى
Designed by tatarxwar