50
طلب ثغرات

الي عاوز ثغرت او برنامج يرد على موضوع وانشاء الله هيكون عندو في اقل من يوم!!!

50 التعليقات:

غير معرف يقول...

ثغرة الثكنة بالصور والفيديو

O.AZ يقول...

اخي خلي مدونة في مفضلة لحد ما اجيبلك الشرح بصورة و الفيديو لو تبي كتابيا هو موجود في منتدى

غير معرف يقول...

أنا ابي ثغرات للتواصل aa-123497@ho

O.AZ يقول...

خلي اسم الثغرت الي تبيها وانا هجيبهالك انشاء الله

غير معرف يقول...

ثغرة اختراق سرفر و سرقة كلمة سر الادمن

غير معرف يقول...

بي ثغرة اختراق سرفر و ثغرة خطف الادمن

O.AZ يقول...

اه انا معيا ثغرت الي تبيها بس قديمة شويا
بس السيرفرات قديمة او الي مش مرقعين ثغرت بتقدر تسرق عضوية الادمن او اي عضوية تانيه لو تبي انزل شرح بس رد هنا

غير معرف يقول...

انا منتظرك اذا انا ما كنت موجود كلمني على الياهو walid200399@yahoo.com

O.AZ يقول...

اكي دقايق واعمل شرح لثغرة بس نصف كبير من سيرفرات مرقعينها بس 10 دقايقة وهيكون شرح موجود

غير معرف يقول...

اوك

O.AZ يقول...

تم و بصور

غير معرف يقول...

الشكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ممكن ثغرة السبام وارسال رسايل متعدده في نفس الوقت

و ارجو ان يكون عندك ثغرات حلوة تفيدنا

O.AZ يقول...

ئيه معنى السبام
ههههههههه مش فاهم كلمة ده

غير معرف يقول...

وكيف ابعت الثغرات التخربية لانها مو موجودة الى عندي و كيف سرقة اي عضو غير الادمن

O.AZ يقول...

خلاص انا عارفها
السبام في اللعبه ^_^
1- تكرار الهجمات بنفس الوقت (القطارات)
2- برنامج التسسجيل المتكرر
3- ارسال رسايل متعدده في نفس الوقت
السبام (ممكن تفجر القاعده عن طريقها بحيث القاعده بيصير حجمها غير متوقع)
هههههههه
ده هي صح
لازملي وقت عشان اجمعها كلها

غير معرف يقول...

ميش مهمة طيب ارسال رسائل وكيف اعمل الثغرات التخريبية في احد

غير معرف يقول...

ايوةةةةةةةةةةةةةةةةةةة هية بالظبط

غير معرف يقول...

ايه رايك انا حرامي صح

O.AZ يقول...


اليوم جايب لكم 30 كود تخريبي
خش على موضوع ده
لو تسجل باسم واحد منهم هيتخرب الاخصائيات
لو تسجل بهم كلهم هيخرب السيرفر بس انا لسه مش متئكد من تخريبها
بس الاحصائيات ميه ميه

غير معرف يقول...

اوك بس هية لو سجلت بيهم كيف اتسجل بثلاثين

O.AZ يقول...

هههههه
1- تكرار الهجمات بنفس الوقت (القطارات)

ده سهلة ما تحتاج برنامج او ثغرت خخخخخخخخخخ
افتح عدة صفحاة في نفس الوقت وهجم وحده مور وحده وهتشوف الي هيحصل
هجوم مدمر

O.AZ يقول...

عادي اعمل تحدد عضويات لو سيرفر متخربش هيروح عليه الاحصائيات والاعضاء هيطلعو
انا جربتها في سيرفر تبعي خخخخخخخ
اعمل تعدد عضويات والادمن مش هيقدر لا يحضرك لا يطردك مش هيبان الاسم عندو بيبان مستطيل رمادي

O.AZ يقول...

عندك فيسبوك ???

غير معرف يقول...

بايظ بس ممكن تعملي سرفر

غير معرف يقول...

ممكن تعطيني سرفر ما تصنعلي بس اعطييني ابي العب

O.AZ يقول...

http://tatarksa.allalla.com/tatar/index.php
انا مابصنع سيرفرات
وسيرفر الي فوق فيه ثغرت سوق المحاربين
وثغرت موجودة في مدونة دور عليا في بحث الي فوق وهتلقى شرح

غير معرف يقول...

شكراااااااا

غير معرف يقول...

انت الاعب اسد

O.AZ يقول...

انا بطلة العب عشان ناس عرفو ثغرت ودخلو بيهجم عشوائي خخخخخخ

غير معرف يقول...

ثغرة سحب ملفات اللعبه

غير معرف يقول...

من الواضح ان الاخ قرر اعتزال الدونة لانة لا يرد علينا اديله يوم كامل

O.AZ يقول...

انا دخلة قبل ربع ساعة خخخخ
وسمها مدونة من الدونة

غير معرف يقول...

عندي مشكلة في لوحة المفاتيح و اكتب بصعوبة ياريت انا شوفت كومنت ليك امبارح بانك راح تنزل برنامج لذيادة الكستالات ياريت تضيفه لان بدنا ايه و علي فكا البرنامج بتاع الاعلام لا يشتغل لان تم تحديث العبة هو كان شغال زمان فقط

غير معرف يقول...

اخواني انا ابي ثغرات لتهكير السيرفرات في الترافيان ارجو الرد بسرعة ابي ثغرات جديدة

O.AZ يقول...

اه انا معي بس لساه مش معي شرحو + هو بروسية خخخخخخ

غير معرف يقول...

انا ابي ثغرة تهكير سرفرات حرب التتار

غير معرف يقول...

ممكن شرح اكثر عن الاستضافة

123nokat يقول...

اخي ممكن تجيب لنا بعض ثيمات زيندوز xp

123nokat يقول...

اسف اقصد ممكن برنامج موفي ميكر

أبي ثغرة لوحة التحكم يقول...

أبي ثغرة لوحة التحكم

Unknown يقول...

اخوي ابي ثغراات ضروري هذا ايميلي dx.996@hotmail.com

Unknown يقول...

اخوي ابي ثغررات ضروري وبقولمك اسمها للتوااصل عبر المااسنقر dx.996@hotmail.com

Unknown يقول...

اخوي ابي ثغرات ابيك تضيفني عندك ضرووري dx.996@HOTMAIL.COM

عبدالله يقول...

السلام يالغلا
آخبارك ابي منك ثغرة هذا اميلي moon_310@hotmail.com

عبدالله يقول...

ممكن ثقرة ممكن هذا اميلي moon_310@hotmail.com

غير معرف يقول...

يالغالي ابيك تسويلي سيرفر ممكن ؟


اذا موافق ضيفني

al7zan_3nwany@hotmail.com

غير معرف يقول...

حـآليا نحتـآج أي ثغرة .. مثل الثكنة او نقطة التجمع او رفع الحقول او اي شششيء .. لأن السيرفرات مرقعة كلها .. بس أكيد فيه حل !!

غير معرف يقول...

عندي ثغرة لاختراق لوحة التحكم
اكتب بعد admin.php/
والباقي سهل

غير معرف يقول...

انا عايز ثغرات لترايان

غير معرف يقول...

ثغرة لترافيان

إرسال تعليق

شكرا لمشاركتك معنا

 
كل حقوق محفوضة مدونة حرب تاتار
حرب تاتار © 2012 | عودة الى الاعلى
Designed by tatarxwar